Finansije, trezor i zajednički poslovi
-
Radno vrijeme službe
07:00 - 15:30
Načelnik službe: Ermina Hrnčić dipl.ecc.
Telefon: +387 37 686 507
Fax: +387 37 686 507
e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
U okviru Općinske službe za finansije, trezor i zajedničke poslove djeluju tri ( 3 ) unutrašnje organizacione jedinice:
- Odsjek za budžet
Šef odsjeka: trenutno nepopunjeno
- Odsjek za finansije i trezor
Šef odsjeka: trenutno nepopunjeno
- Odsjek za zajedničke poslove
Šef odsjeka: Višnja Jolić
Telefon: +387 37 681 532
Fax: +387 37 681 532
e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Opis poslova i zadataka:
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta,
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata vezanih za budžet i
izvršenje budžeta,
- izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o
izvršavanju budžeta,
- vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija,
- izrada za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i općinske službe odluka, zaključaka i naredbi vezanih za isplatu ili preraspodjelu budžetskih sredstava,
- plaćanja i prenos sredstava sa transakcijskog računa ,
- praćenje i izvještavanje nadležnih organa i službi o ostvarenim prihodima i rashodima po vrstama i korisnicima,
- sistematično i ažurno evidentira sve budžetske transakcije u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama trezora,
- knjiži sve finansijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama trezora, te vodi i druge evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja u trezoru,
- popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podatke za izradu budžeta uz pomoć trezora,
- izrađuje tabelarne izvještaje i informacije za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika i za više državne organe,
- hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju,
- praćenje realizacije ugovora o nabavci,
- izdavanje narudžbenice za nabavku kroz modul narudžbenica u trezoru,
- izrada analiza, informacija, izvještaja i drugih materijala po pitanjima iz djelokruga rada,
- obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice,
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta svih korisnika,
- obavlja trezorske poslove svih budžetskih korisnika,
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata vezanih za budžet i izvršenje budžeta svih budžetskih korisnika,
- izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršavanju budžeta i oblasti finansija,
- plaćanja i prenos sredstava sa Jedinstvenog trezorskog računa,
- praćenje i izvještavanje nadležnih organa i službi o ostvarenim prihodima i rashodima po ekonomskoj, funkcionalnoj,organizacionoj i fondovskoj klasifikaciji
- sistematično i ažurno evidentira sve budžetske transakcije u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama,
- knjiži sve finansijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama, te vodi i druge evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja,
- blagovremeno vrši zaključna knjiženja po periodičnim i završnom računu,
- popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podatke za izradu budžeta,
- izrađuje tabelarne izvještaje i informacije za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika i za više državne organe,
- hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju,
- izrada propisa i normativnih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik,
- vrši obračun plaća i ostalih primanja,
- vrši obračun obustava, poreza i doprinosa,
- obavlja poslove fakturisanja i likvidature,
- obavljaju se stručno – operativni poslovi pomoćne djelatnosti,
- poslovi telefoniste,
- poslovi snimatelja,
- organizacija i prevoz putničkim motornim vozilima za službene potrebe,
- održavanje i servisiranje službenih vozila,
- tekuće i investiciono održavanje objekta – zgrade Općine i instalacija,
- pripremanje i usluživanje toplih i hladnih napitaka,
- održavanje čistoće u radnim i drugim prostorima Općine,
- portirski poslovi, zaštita objekta, imovine i lica,
- izrada sigurnosne procjene i stanja zaštite objekta,
- izrada informacija u oblasti sigurnosti i zaštite,
- provjera i snimanje stanja objekata i okoline objekta,
- planiranje, organizacija obuke i stručno osposobljavanje zaposlenika na poslovima zaštite imovine i lica,
- planiranje i predlaganje nabavke potrebnih sredstava, opreme za potrebe unutrašnje zaštite,
- fizička i tehnička zaštita objekta, imovine i ljudi,
- vođenje propisanih evidencija,
- uspostavljanje saradnje sa organima MUP-a., i drugim nadležnim organima,
- drugi poslovi iz djelokruga rada Odsjeka po nalogu Općinskog načelnika i Načelnika službe.